Internet je možné využívat za těchto podmínek 
    - Uživatel je registrovaným členem sdružení - nejpozději do konce zkušební doby (30 dnů od data aktivace) dodal přihlášku na adresu z. s.  Hůrka 75,37315 Nová Ves .
- Uhradil členský příspěvek na účet sdružení: 153 088 3001/5500 s přiděleným členským číslem (=VS) na daný kalendářní měsíc.
- Souhlasí s níže uvedenými pravidly a neporušil je.
 Pravidla připojení
    - Každý, kdo využívá internetovou konektivitu pomocí bran sdružení, musí používat pouze IP adresu (adresy), které mu při připojení do sítě přidělil majitel AP. 
- Používání jiné IP adresy než té, které mu byla přidělena, je velmi závažný přestupek, následkem jehož je člen okamžitě ze sdružení vyloučen bez možnosti opakované registrace do sdružení.
- Každý člen ručí za veškerou aktivitu a přenášená data, která jsou směrována z /do sítě/ na jeho IP adresu (adresy).
- Člen sdružení na svůj členský účet nesmí umožnit připojení a provozování jiné stanice (PC, terminálu apod.), která není umístěna a provozována ve stejné domácnosti (lokalitě, komplexu budov - u firem), jejíž je člen součástí.
- Za 1 domácnost je považováno místo spadající pod 1 elektroměr.
- Porušení 2 předchozích bodů je vážné porušení těchto pravidel, následkem jehož je člen okamžitě ze sdružení vyloučen.
- Člen se nesmí žádným způsobem pokoušet získat přístupová práva nebo privilegovaný stav, který mu nebyl přidělen odpovědným členem sdružení nebo správce AP.
- Jestliže člen získá jakýmkoliv způsobem (vinou hardwarové nebo softwarové chyby systému, nedbalostí jiného uživatele apod.) uživatelská práva nebo privilegovaný stav, o nichž se může domnívat, že mu nepřísluší, je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit správci AP, na které je člen připojen nebo správci sdružení. 
 Pokuty za nedodržení pravidel připojení   
    - Vědomé šíření internetu dalším uživatelům bez souhlasu SouthGate CZFreeCB,o. s.: 5.000,- Kč  
- Zásah uživatele (člena sdružení) do nastavení síťových zařízení v majetku SouthGate CZFreeCB(routerů, AP, klienta): 2.000,- Kč   
- Spuštění nezabezpečeného AP (routeru) na síti bez souhlasu SouthGate CZFreeCB,o. s.: 2.000,- Kč   
- O udělení pokuty rozhoduje představenstvo sdružení na návrh zasedání správců vysílačů. Udělená pokuta je odečtena z virtuálního účtu členských příspěvků pokutovaného.  
 Platby členských příspěvků
    - Členský příspěvek = příspěvek na provoz sdružení a (nebo) příspěvek na připojení k internetu. Níže uvedená pravidla se vztahují k oběma typům příspěvků.
- Členský příspěvek musí být uhrazen tak, aby nejpozději k 25. předešlého měsíce byl připsán na účtu sdružení. 
- Členský příspěvek lze hradit pouze těmito vyjmenovanými způsoby: převodem z účtu, (jednorázovým či trvalým příkazem), složením hotovosti na přepážce banky, hotovostní platbou na pokladně SG (nutno předem telefonicky domluvit se správcem plateb). 
- Členský příspěvek musí být hrazen vždy s přiděleným variabilním symbolem = ID člena ve sdružení.  
- Kontrola plateb probíhá automaticky k 26. v měsíci, členům, kteří neuhradili příspěvek na následující měsíc (mají na virtuálním účtu záporné saldo) je e-mailem odeslána upomínka. 
- Při neuhrazení členského příspěvku do posledního dne v měsíci, je připojení k internetu automaticky zakázáno. Po připsání platby na účet sdružení je nutné kontaktovat správce plateb. 
 Příspěvky na připojení k internetu 
Jsou definovány v sekci: Tarify.
 Změna výše příspěvku na připojení k internetu  
    - Změna musí být oznámena nejpozději k 25. předešlého měsíce.
- Oznámení je možné provést zasláním e-mailu nebo SMS a uvedením požadované změny správci plateb. 
Takto nahlášená změna výše platby nabývá účinnosti od 1. dne následujícího měsíce.
 Dlouhodobé neplacení členských příspěvků 
    - Dlouhodobé neplacení členských příspěvků je považováno za hrubé porušení stanov a pravidel sdružení.
- Za dlouhodobé neplacení se považuje nezaplacení 4 po sobě následujících měsíců bez udání důvodů (žádost o pozastavení členství, ukončení členství atd.)
- Ti členové, kteří dlouhodobě neplatí členské příspěvky budou ze sdružení vyloučeni.   
- Návrh na vyloučení podává správce plateb čtvrtletně představenstvu sdružení.  
 Zrušení členství      
    - Zrušení členství je podmíněno doručením odhlášky na adresu sdružení nebo zasláním odhlášky osobně podepsané (PDF) e-mailem na podpora@southgate.cz  
- Odhlášení nabývá účinnosti od 1. dne následujícího měsíce. 
- V odhlášce vyznačit volbu, jak naložit s případným přeplatkem na členském účtu: 
            - vrácení přeplatku na uvedený účet.  
- souhlas s použitím přeplatku do fondu na dobročinné účely a dary.  
- Vedení fondu má na starosti správa plateb, jeho použití schvaluje představenstvo sdružení.  
- Přeplatky nelze vracet zpětně, pouze od data nabytí účinnosti odhlášky.  
 Aktualizace kontaktů 
Člen je povinen udržovat na sebe aktuální kontakty na stránce clen.southgate.cz.
 Práva a povinnosti provozovatelů vysílačů 
    - Provozovatel vysílače má povinnost udržovat si přehled o provozu svěřeného vysílače a dbát na jeho správnou funkci. Tím je myšleno sledování provozu na vysílači (zátěž, připojení klienti, síla signálu jednotlivých klientů), aby zjistil možné závady nebo nedostatky v jeho fungování (nefungující hardware, problémy v nastavení softwaru).  
- Pokud provozovatel vysílače zjistí závadu na vysílači, musí zajistit její odstranění. V případě, že může závadu odstranit sám, pak si vyžádat ze skladu sdružení potřebné náhradní díly, vyměnit vadné součástky a zajistit správné nastavení software vysílače ve spolupráci s technickou podporou pro provozovatele vysílačů nebo ostatními provozovateli vysílačů. Pokud nemá možnost provést opravu (pracovní neschopnost, dovolená atd.) nebo není schopen závadu opravit, musí uvědomit Hot-Line, aby byl problém dále řešen.  
- Provozovatel vysílače je povinen poskytnout potřebné informace o možnostech připojení a způsobu připojení k vysílači novým zájemcům o připojení, zanést jejich údaje do informačního systému sdružení a poskytnout jim informace o síťovém nastavení.    
- Provozovatel vysílače na dotaz klienta nebo jiného provozovatele vysílače informuje o provozu spravovaného vysílače a stavu připojení jednotlivých klientů (zda je klientské zařízení připojeno, síla signálu, jakou je připojeno atd.) Pokud má některý z klientů problém s připojením a provozovatel dostatečně ověří, že závada není na straně vysílače, není povinen řešit problémy klienta v místě jeho bydliště, ale měl by mu poskytnout veškeré informace vedoucí k úspěšnému řešení klientova problému, např. sdělením kontaktů na technickou podporu. 
- V případě plánovaného technického zásahu na vysílači, který způsobí nefunkčnost internetu na AP je povinností provozovatele vysílače informovat mailem všechny klienty připojené k vysílači a vysvětlit jim situaci. V případě neplánovaného dlouhodobějšího výpadku internetu na vysílači (více než 1 hodina) je pak nutné zajistit rozeslání SMS připojeným klientům (ve spolupráci s Hot-Line).  
- Provozovatel vysílače se musí aktivně podílet na chodu sdružení účastí na zasedáních provozovatelů vysílačů a snažit se rozvíjet své technické znalosti a dovednosti směrem k lepšímu zvládnutí technologie, na které funguje síť sdružení, např. účastí na technických školeních nepravidelně pořádaných sdružením.  
- Provozovatel vysílače je za svou činnost pro sdružení odměňován poskytnutím internetového připojení zdarma a finanční odměnou za každého platícího klienta spravovaného vysílače. 
- Vyplácení odměn je vázáno podepsáním dohody o provedení práce s o.s. SouthGate CZFreeCB. Odměny do 1.000 Kč jsou vypláceny čtvrtletně, nad 1.000 Kč měsíčně.    
 Zápůjčka zařízení
O zápůjčce nebo výměně zařízení rozhoduje správce vysílače (APčkář) po konzultaci s minimálně jedním členem představenstva.  I při splnění všech podmínek nevzniká jakýkoliv právní nárok na zapůjčení zařízení. Zařízení zůstává po celou dobu zapůjčení majetkem SG. (viz. smluvní podmínky zapůjčení)
Nový člen
    - Podmínkou je úhrada jednorázového nevratného poplatku 500,- Kč. Poplatek musí být uhrazen nejpozději k 25. následujícího měsíce od zápůjčky. Náležitosti platby jsou shodné s běžnou měsíční úhradou poplatku za internet. 
- Člen, který má zapůjčené zařízení, je na základě smlouvy povinen hradit po celou dobu zápůjčky tarif standard.   
- Nový člen má nárok na instalaci zařízení pověřenou osobou (správcem vysílače) hrazenou sdružením do výše 400,- Kč.   
- Evidence odpracovaných hodin při instalaci zařízení pro členy sdružení provádí správci vysílačů přes stránky sdružení http://www.southgate.cz/index.php/Technick%C3%A9_z%C3%A1sahy_na_AP_a_u_klient%C5%AF  
Stávající člen 
Za stávajícího člena je považován, člen sdružení, který alespoň 12 měsíců řádně platil poplatek za připojení k internetu (dříve členský příspěvek) v tarifu standard.
    - Zápůjčka zařízení je pro stávající členy zdarma 
- Výdaje spojení s výměnou zařízení si člen hradí sám včetně souvisejících nákladů.(kabel koncovky apod.)
Možnosti zapůjčeného zařízení 
dle rozhodnutí VH je cena jednoho zařízení maximálně 2.000,- Kč, tato cena zahrnuje:
    - základní klientská jednotka v boxu   
-  klientská jednotka s integrovanou Wifi kartou pro domácí síť  
-  základní klientská jednotka + externí Wifi router         
-  další kombinace zařízení nutno konzultovat s členem představenstva odpovědným za nákup zařízení   
 Ostatní ustanovení 
    -  Tato pravidla mohou být upravena nebo doplněna.
-  Všechny změny pravidel musejí být schváleny zasedáním provozovatelů vysílačů. 
-  O skutečnosti, že pravidla byla upravena, vždy informuje pověřený člen všechny dosavadní členy sdružení písemně nebo e-mailem a to co nejrychleji po zveřejnění nových pravidel, nejpozději však do 24 hodin od zveřejnění. 
-  Pokud člen s pravidly nesouhlasí, může se obrátit na pověřenou osobu, případně má právo vystoupit ze sdružení.